Bruse
Bruse / navn, logo, visuell identitet og markedsmateriell

Varmt og nært for fremtiden

April Design har bistått de tre initiativtakerne med å utvikle merkevarens strategiske plattform, navn og visuelle identitet. Bruse er et godt norsk navn med sterke assosiasjoner. Styrken i logoen ligger hovedsakelig i kontrasten mellom de runde, myke formene og de skarpe kuttene. Sirklene gir uttrykket en letthet og et glimt i øyet. Det varme, nære og fremtidsrettede i kombinasjon.

Det er nesten så man kan høre ordet.

Navnet er fylt med energi og kraft i flere dimensjoner. Det kommer fra naturen, er i konstant endring og står aldri stille. Bruse gir naturlige assosiasjoner til fart og spenning, men kan også fremstå varmt og nært. Navnet åpner for mange sterke historier som knytter råskapen med konkrete produkter.

Hallingdal Kraftnett, Ustekveikja Energi og Hemsedal Energi har gått sammen og lanserer en ny TV- og bredbåndaktør. Det nye selskapet er etablert i Hallingdal og har store ambisjoner. Pålitelighet, trygghet og velferdsteknologi er grunnlaget for merkevaren.

Bruse LADE

Stadig flere velger å kjøpe el-bil og da må det være enkelt å lade bilen der du bruker den. Bruse og DEFA tilbyr nå en ladeløsning og April Design har laget appikon og illustrasjoner til appen med det klingende navnet «Bruse LADE».

Scroll to top